12 de Desembre de 2010. 20:15h.

88 comentaris

495 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Participació d'un 20% a la consulta de la Barceloneta

Han votat 3.600 persones, però 1.500 eren de fora del barri

Alfons López Tena ha dipositat el seu vot anticipat amb vista a la consulta de l'10-A
Alfons López Tena ha dipositat el seu vot anticipat amb vista a la consulta de l'10-A
Alfons López Tena ha dipositat el seu vot anticipat amb vista a la consulta de l'10-A

Barcelona Decideix ha organitzat una prova pilot al barri de la Barceloneta per fer l’estrena pública del vot anticipat. La participació ha estat d'un 20%. Fins a aquesta hora havien votat un total de 3.607 ciutadans, dels quals 1.587 no estan censats a la Barceloneta.

Els organitzadors han declarat que el percentatge de participació “és esperançador i alliçonador, tot i que no és extrapolable”. Alfred Bosch, coordinador i portaveu de Barcelona Decideix, ha valorat la prova com "un èxit, ja que s’ha aconseguit el que es pretenia; extraure les lliçons i l’experiència necessària per confirmar i millorar el sistema de treball, així com demostrar que la consulta no és cap quimera, ja que els bons resultats en un barri barceloní són del tot factibles si es realitza correctament la feina prevista i s’hi dediquen els recursos adequats".

Durant el matí han visitat les urnes Jordi Portabella del grup municipal d’ERC Barcelona, el qual ha reservat el seu vot pel 10-A. Els que si que han votat d’Esquerra son els regidors Xavier Florensa i Ester Capella. Convergència i Unió també ha participat, amb els vots dels regidors Mercè Homs i Jordi Martí.  Joan Laporta i Alfons López Tena de Solidaritat  també han dipositat el vot. I finalment, Muriel Casals d’Òmnium Cultural.

Cal recordar que els vots emesos no seran escrutats, els sobres no seran oberts i per tant no es donaran dades sobre el signe del vot, els SI o els NO o els vots en blanc emesos. Els sobres de vot anticipat seran custodiats per l’organització i seran oberts a l’abril quan finalitzi la consulta.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/67y2fo3

88 comentaris

#88 Francesc, Barcelona. 14/12/2010 - 21:04

 

Valorar

Positiu Negatiu

Igualment, Amos. I bon Nadal!.

-

. .

#87 amoscaciques, girona. 14/12/2010 - 19:45

 

Valorar

Positiu Negatiu

Francesc(Barcelona): crec que t´he demostrat moltíssimes vegades molt de respecte per tu,pq t considero una persona que escriu bé, intel.ligent,amb capacitat de debat.Per això m costa d´entendre aquest antiespanyolisme que mostres de vegades.
Però,personalment,l´admiració de sempre.
SALUT!!!

-

. .

#86 Francesc, Barcelona. 14/12/2010 - 16:00

 

Valorar

Positiu Negatiu

Jo estic expectant és a veure si els de C's tornen a muntar un altre butifarrèndum. Després de votar a la consulta de Barcelona, un bon àpat amb un bon vi i fent una bona butifarra prova d'allò més bé.....

-

. .

#85 Francesc, Barcelona. 14/12/2010 - 15:56

 

Valorar

Positiu Negatiu

Amos, tu mateix em jutges a mi titllant-me de radical.... Es a dir que segons les teves opinions em jutges malament.Segurament de mal català. Espero que no em consideris tot jo dolent i només les meves opinions polítiques. En fi, t'ho respecto. Encaixada i gràcies pels teus mots.

-

. .

#84 Francesc, Barcelona. 14/12/2010 - 15:52

 

Valorar

Positiu Negatiu

Per a Amoscaciques, home jo entenc que tothom fa el que pot i el que creu convenient. Molt respectable. Però també ho és que tots els homes tenim la facultat de jutjar-nos a nosaltres i les opinions dels altres . Aquest mateix diari digital éstà farcit de persones que opinen i jutgen.

-

. .
 

El + comentat

El + vist

El + enviat

07.01.09

·

09.07.08

·

27.05.11

·

24.07.11

·

31.05.11

·

30.06.08

·

06.10.11

·

14.05.09

·

18.08.08

·

17.10.11

·

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Més edicions - Participació d'un 20% a la consulta de la Barceloneta

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya