Gironès · 3 d'Agost de 2011. 10:58h.

Cassà es declara moralment exclosa de la Constitució

Amb el suport de SI, ERC i regidors de CiU, malgrat que l'alcalde s'absté

Cassà es declara moralment exclosa de la Constitució

El regidor de SI a Cassà`

El ple de l'Ajuntament de Cassà de la Selva del passat dijous 28 de juliol va aprovar una moció de Solidaritat Catalana per la Independència (SI) que declara el consistori moralment exclòs de la Constitució Espanyola.

La moció és una resposta a la sentència del Tribunal Constitucional sobre l'Estatut i va ser aprovada per àmplia majoria amb el suport del regidor de SI, el grup municipal d'ERC i bona part dels regidors de CiU.

D'aquesta manera el municipi de Cassà de la Selva s’uneix a la ja llarga llista de municipis de Catalunya que s'ha declarat exclosos moralment de la Constitució, procés iniciat per l'Ajuntament de El Port de la Selva.

El batlle de Cassà, Enric Bagué (CiU), va donar llibertat de vot als membres del seu grup municipal, tot i que ell, personalment, va al·legar "qüestions morals" per abstenir-se en la votació, moment que va ser aprofitat pel regidor de SI, Marc Mascort, per recordar-li que "el primer batlle en fer aquesta proposta va ser un de la seva formació política".

El text aprovat recorda que "des d'aquesta corporació municipal creiem arribat el moment de qüestionar la sobirania espanyola sobre Catalunya i, com a representants legítims dels nostres veïns, acordem declarar el nostre municipi moralment exclòs de l'àmbit de la Constitució Espanyola, en un gest conscient d'afirmació nacional i democràtica, de resposta a aquesta sentència humiliant."

86 Comentaris

#36 angel, cardedol, 05/08/2011 - 23:18

els de CiU no sap on va.

#35 Peixet, Bcn, 04/08/2011 - 17:16

Las leyes están para cumplirlas. El ayuntamiento de Cassa también. Constitución y código penal. Incluso Nunez y Navarro

#34 Max, Cassa de la selva, 04/08/2011 - 14:40

En considero exclos del codi penal i vaig a violar noies

#34.1 Marc, BCN, 04/08/2011 - 15:13

Exclòs i una mica curt.

#34.2 Cassanenc, Cassà de la Selva, 04/08/2011 - 15:55

La teva llibertat acaba allà on comença la dels demés... tu mateix i que tinguis molta sort, la necessitaràs. No s'et ocurreixi tocar a la meva filla o a mi s'em acabarà la llibertat i a tu una altre cosa. Ser obtús està geneticament lligat a ser espanyol?

#34.3 jajajajaa, barcelona, 04/08/2011 - 20:05

son indepes de cap de sertmana nomes fan coses que no ls hi toca la cartera......si tan expoliats estan Tunis Egipte ? nooooo que ehm d´anar a esquiar o a llafranch

#33 Pau, BCN, 04/08/2011 - 09:00

Espero que tots els guiris que parlen per aquí i diuen ser de catalunya, quan catalunya sigui independent tornin a les terres dels seus pares, avis, etc... ja no hi haurá lloc per ells !!! CATALUNYA PER ALS CATALANS !!!!

#33.1 Espartero, BCN, 04/08/2011 - 10:56

Menudo purasangre fascista estás hecho.

#33.2 rafel, del mon, 04/08/2011 - 12:41

el meu pare és de lleida i de pares de jaen, la meva mare de santa coloma de gramenet, i jo em sento d'aquí, però amb gentussa com tu a lo millor si que m'en vaig a un altre lloc on acceptin a tothom, perque no t'en vas tu i els de la teva especie a pendre per el cul amb els fatxes españols.???

#33.3 Kropotkin, Vic, 04/08/2011 - 13:05

Jua, jua, jua,... Tú y cuantos mas nos vais a expulsar. Jua, jua, jua,...

#33.4 Mikel, Girona, 04/08/2011 - 14:38

Pau, Pau Pauu, mira que ets CAT·TETO

#33.5 PARDALETT, Barcelona, 04/08/2011 - 14:46

Em sembla que per aquí hi ha molt merdanyol ...

#32 Català, Cassà de la Selva, 04/08/2011 - 07:27

Cassà és un poble de 9500 habitants, si calculem (pel cap baix)que l'espoli espanyol és de 2500€ per/habitant i any a Catalunya (com demostren molts estudis), a Cassà, Espanya els roba quasi 24 milions d'euros anualment i el pressupost municipal ronda els 15 milions... Desperteu!!!!