Selva · 13 de Maig de 2011. 10:08h.

Conflicte en la candidatura independentista de Blanes

Un dels candidats abandona la coalició perquè "no crec en ella"

Conflicte en la candidatura independentista de Blanes

Imatge de la candidatura

L'integrant de la candidatura Junts per Blanes -Esquerra i Reagrupament-, Josep Maria Calabuig, ha decidit abandonar la coalició "perquè ja no hi crec en ella". En un correu enviat a la cap de llista, Conxita Boldú, explica els motius que l'han dut a pendre aquesta desició.

En primer lloc, Calabuig no està d'acord en que es digui que és una coalició per aplegar l'independentisme d'esquerres, atès que "topa amb els meus ideals, doncs jo no em considero d'esquerres i estaria exclós".

També critica que "la campanya és massa groga, cosa que em fa desconfiar (només cal mirar els cartells, on el logo de RCat surt més petit). El fet que Esquerra pagui la campanya per mi no és motiu d'actuar així. Si no es creu en la coalició no s'hauria d'haver fet i Esquerra hauria d'haver anat sola a les eleccions municipals".

Igualment retreu a la cap de llista que "em vau deixar al número 5, cosa que trobo massa forçada". "El més lògic era cedir el cap de llista a ERC, però que el número 2 fos de Reagrupament Independentista o un independent adequat consensuat per tothom. Vau fer cas omís, i vau posar de número 2 a un altre militant d'Esquerra", critica.

Finalment, admet que "em sembla sorprenent que s'aturi la campanya perquè hi ha hagut un terratrèmol a Múrcia, per quedar bè amb tothom. En primer lloc, aquest desastre natural ja ha ocorregut i dissortadament no podem fer-hi ja res, és absurd el condol".

"Considero que si s'atura la campanya electoral com a mostra de solidaritat vers aquesta catàstrofe a Espanya, també s'hauria d'aturar la campanya si hi ha un desastre natural al Congo, al Japó o a la República Txeca", assenyala.

"Aquestes polítiques de quedar bè amb tothom són les que fan intuir que la no ha canviat el marc d'acció i es té el punt de mira posat a Madrit i Espanya, enlloc d'eixamplar les mires cap a Europa i la resta del món, des de la Nació Catalana", conclou.

18 Comentaris

#7 Joan M , Abrera, 14/05/2011 - 10:44

La llista no te cap problema, el que te el problema es el que te mal de conciencia, pobret. no??

#7.1 JMC, Blanes, 23/05/2011 - 18:34

El problema és persones com tu que parlen sense saber què ha passat. Ai pobreta Esquerra, que no ha tret cap regidor a Blanes, i ha quedat per sota de la CUP, que sí ha treballat. Per alguna cosa serà, no trobes? I no tothom que som indepndentistes som d'esquerres, no costa tant d'entendre.

#6 Amadeu, Gavà (Baix Llob.), 14/05/2011 - 01:38

A Esquerra Gavà només hi ha gent pencaire. Aquesta és la realitat que jo conec. Ja n'hi ha prou d'enverinar. A les municipals al final tothom es coneix. Als indepes-exprès no han fet feina municipalista, ni saben que és això. Més serietat si volem avançar cap a la independència...

#6.1 Joan M , Abrera, 14/05/2011 - 10:32

Totalment d'acord amb tu, aixo passa quasi a tot arreu

#5 ARRIBA ESPAÑA, barcelona, 13/05/2011 - 16:11

jejejeeje estos partidos independentistas no saben administrarse entre si y quieren administrar a una cataluña independiente.SEGUID ASÍ.
VIVA ESPAÑA

#5.1 Joan M , Abrera, 14/05/2011 - 10:35

Si ven arriba i lluny de catalunya,

#5.2 ARRIBA ESPAÑA, barcelona, 14/05/2011 - 19:43

si con politicos como los que teneis seguro que bien lejos...vamos a estar juntitos de aqui a la eternidad,el que solo quiere una cultura esta condenado a desaparecer.

#5.3 JM, Costa Brava, 14/05/2011 - 21:13

Em sembla que no t'enteres de la pel·lícula, tu no hi pintes res en aquest afer, l'independentisme pujarà igualment, t'agrade o no, i Espanya s'anirà a prendre pel cul!

#4 Juan Monte, Blanes, 13/05/2011 - 14:50

En los Ardales antes que votar a estos zarrapastrosos del Carod preferimos votar a Subirós. Le compraría una casa de segunda mano. Es de fiar.

#4.1 Gombau, Vidrà, 14/05/2011 - 00:47

Sr.Juan Monte, desde quan a los Ardales és presenta ERC? Ja teniu un bon panorama allà baix (Andalucia) si fins ara us han expoliat Chaves i familia, en un futur ho faràn els fills biologics i ideologics del Franquisme:Els Srs.Gurtel.Què més voldrieu a Andalucia que tindra un partit net com ERC?

#3 Salva, Barcelona, 13/05/2011 - 14:21

La patacada que es pot donar ERC en aquestes municipals serà escruixidor..

Al Barcelona s'hi pot quedar amb 3 regidors (els de Barcelona) mentre que el PP en treura 32/34. Espectacular!!!

#3.1 Joan M , Abrera, 14/05/2011 - 10:27

Potser que si, pero potser que no, ets pitoniso?? O ets de SI??