Tarragonès · 1 de Juliol de 2013. 21:59h.

El PP d'Altafulla compara els sobiranistes amb nazis

"No són majoria, són una màfia que pretén imposar un pensament únic"

El PP d'Altafulla compara els sobiranistes amb nazis

La imatge pujada al Facebook

El PP d'Altafulla ha penjat al seu facebook una fotografia en la qual s'insta a trobar "les set diferències" entre un acte nazi i un d'independentista. En aquest sentit, els populars de la localitat tarragonina demanen a aquells que no les trobin "que no es preocupin, perquè no n'hi ha".

Igualment es prega "comparteixin, si us plau, que s'assabentin a la resta d'Espanya que aquesta gentussa són una minoria que pretén que la resta dels espanyols ens rebutgin a tots els catalans. No són majoria, són una màfia que pretén imposar un pensament únic".

En aquest sentit s'afegeix que "tal com va passar a Alemanya enganyen la gent prometent el 'Dorado', aprofitant-se vilment i covarda de la situació social i econòmica, utilitzant a més de mitjans que paguem tots, els col·legis i institucions educatives per adoctrinar en l'odi a Espanya els nostres fills", conclouen.

Aquesta imatge porta penjada a la pàgina dels populars més de 24 hores i el PP recorda al respecte que "som 7 milions de catalans... comptant que al camp hi hagués un 10% de nens, estaríem parlant d'unes 70 mil persones amb dret a vot, i a més es van haver regalar entrades per omplir, és un 1% de la població de Catalunya. No ens representa".

117 Comentaris

#58 Stop hispanofobia , Barna, 02/07/2013 - 16:54

La verdad es que la hispanofobia esta tomando tintes muy racistas

#58.1 Pau Casals, Girona, 02/07/2013 - 17:22

Segur que abans existia la catalonofobia, la que vol exterminar la cultura catalana des de fa segles, i ara amb el valenciano-iber, el lapao i el mallorquí. Lo de dir-no polacos, el que et girin l'esquena abans d'obrir la boca ( 1986 a mi mateix ) i aquesta negació de l'expoli fiscal que és evident

#58.2 Pau pastoreado, Vista cuba, 02/07/2013 - 19:51

Vaya veo que el adoctrinamiento que llevas encima es muy grande el expolio se a demostrado que una patraña y todo se debe al método de cálculo empleado, si al dialecto del occitano le llamáis catalán loa aragoneses le pueden llamar cómo les salga de ahí, el problema es de los hispanofogos

#58.3 Pau casals, Girona, 02/07/2013 - 22:47

L'expoli es una patranya, per això Espana es nega en rodó al concert econòmic. El q dius del català, mes al meu favor

#58.4 llopebre, Camarles, 02/07/2013 - 23:09

hispanofòbia? De veritat et creus que es pot tenir algun tipus de fòbia de la teva espanya? D'aquesta Espanya que sense Catalunya tant en l'àmbit econòmic com en l'esportiu seria la ultima merda d'europa ... De veritat creus que es pot tenir hispanofòbia d'una cosa així?

#58.5 stop hispanofobia , visca cuba lliure, 03/07/2013 - 00:06

vaya vaya ,pau por favor hay un dicho que dice la mente es como un paracaidas que si no la abres no funciona , tu las tienes cerrada , el llopebre otro que repite como un loro las consignas del nodo de tv3 ,bueno esta cataluña en quiebra es la envidia del mundo , dolio la palabras de piquE? JAJAJAJA

#58.6 pepe, andorra, 03/07/2013 - 13:56

eso de personalizar es típico de mentes totalitarias, España nos niega, Cataluña tiene derecho...Las mismas pamplinas de los totalitarios de siempre. Somos personas las q vivimos en los países y son sus administradores los q toman decisiones y en su momento CIU dijo no al concierto ofrecido por UCD

#57 llopebre, Camarles, 02/07/2013 - 14:29

Perquè els catalans hem de seguir aguantant a aquests energúmens del PP i de ciutadans? ... Si aquests no mostren cap respecte pel Català, ni intenció de tenir-lo? ....Vist el vist, crec que no queda altra que anar afaitant a tot aquell que es passi amb els pilars del poble català.

#57.1 Kropotkin-Harto de paletos catalanistas y del PSC, Vic, 02/07/2013 - 19:10

Que nivel cultural el tuyo... Jua, jua, jua,...

#57.2 pepe, andorra, 03/07/2013 - 13:59

si, algo así decían muchos alemanes de los jud.ios en los años 30 del siglo XX. Pero tu no representas a todos los catalanes y no querer vivir plenamente en catalán en un lugar con dos idiomas oficiales es lo mismo q no querer vivir plenamente en español, querido amigo de la ANC.

#56 ferf, la pera, 02/07/2013 - 13:53

PP de altafulla quin nivell.....mare meva quin futur li espera aquest país.

#56.1 pepe, andorra, 03/07/2013 - 14:00

sin embargo, seguro q eres de los q mean colonia cuando la comparacion es al reves. Desgraciadamente los hechos son tozudos y cualquiera q conozca a fondo la historia sabe quienes son ahora los totalitarios. Y de esos en Cataluña no hay muchos, pq sobreques p.ejm solo tiene de historiador el nombre.

#55 Barchinonensis, Barchinona, 02/07/2013 - 13:28

Que quedi clar que l'únic que avui i aquí pot ser relacionat amb el nazisme, el de Hitler i Mussolini, es el Partit Popular, hereu directe i representant orgullós del franquisme més caspós.

#54 Barcelona hastiado , Barna, 02/07/2013 - 13:17

La verdad sea dicha son calcados en las formas, creo no se llegara al extremos de gaseamientos pero ahora en Cataluña se cambió al judío por el español

#54.2 dolors, barcelona, 02/07/2013 - 14:53

VESTEN A LA MERDA.

#54.3 Jordi, el Calimero Català, barcelona, 02/07/2013 - 23:32

Hola, sóc en Calimero. I com el meu nom indica, vaig a plorar una altra vegada, però en aquesta ocasió amb tota la raó:

"No s'admeten comentaris insultants, racistes, ni contraris a la llei"

Reconeixeu aquesta frase?

*Perquè s'admet el missatge de dolors i en canvi se censuren missatges meus? Eh?

#54.4 pepe, andorra, 03/07/2013 - 14:04

No nos gasearan pq esta mal visto, no pq no tengan ganas.