Baix Llobregat · 20 de Febrer de 2013. 20:26h.

Els "collons" d'Esteve

La plataforma d'Espanya i Catalans denuncia les "lamentables paraules" de l'alcalde de Martorell al seu president

Els "collons" d'Esteve

Esteve, amb Mas, en una imatge d'arxiu

La plataforma d'Espanya i Catalans -impulsora de la manifestació del passat 12 d'octubre a Barcelona- ha lamentat les "lamentables paraules" de Salvador Esteve, alcalde de Martorell i president de la Diputació, el qual li hauria dit al president d'aquesta associació, Manuel Parra, que "et dediques a tocar els collons".

Els fets haurien passat després del ple del passat 17, després del qual Parra, en el torn de precs i preguntes, va demanar la paraula per preguntar si l'Ajuntament compleix la llei de banderes i per la relació amb l'Associació de Municipis per la Independència.

Concretament, la pregunta que va fer és la següent: "A efectes acadèmics i per recollir-ho com uns fets més de la nostra recent història a Espanya, constatem que l’ajuntament de Martorell compleix la llei de banderes, tot col·locant les que corresponen a la façana de l’edifici de l’Ajuntament, però no és així al saló de plens on només hi ha la senyera i la bandera del municipi, és per això que ens interessaria saber si estan adherits a l’associació privada separatista AMI".

Posteriorment el president de d'Espanya i Catalans -que coneixia Esteve de la seva època com a docent en un centre de Martorell on l'alcalde era president de l'AMPA- va voler saludar el batlle però aquest va respondre amb un "ara et dediques a tocar els collons d'aquesta manera".

Parra va respondre que el que fa és "defensar la legalitat, el compliment de les lleis o el respecte als símbols de tots els catalans i el conjunt dels espanyols". Aquest dret, va afegir, és també "intentar ensenyar i mostrar sempre respecte com quan impartia classe".

L'Ajuntament de Martorell no ha donat encara, a l'hora de publicar aquesta informació, la seva versió dels fets, malgrat que e-notícies s'hi ha posat en contacte.

16 Comentaris

#10 Javier, Barcelona, 21/02/2013 - 16:42

Pero si podéis dejar atrás España cuando queráis...sólo tenéis que comprar un billete de tren y salir corriendo.

#9 lawmachine, barcelona, 21/02/2013 - 10:21

Ahí ahí, vamos a pelearnos por las chorradas, mientras la gente tiene que vivir en la calle y no tiene para comer. Las banderitas, la independencia, las lenguas, la cultura, etc. eso sí es importante. Desde luego una cosa tengo clara, los que os preocupais por las banderas, seguro vivis de puta madr

#9.1 no te enteras, Barcelona, Catalunya, 21/02/2013 - 11:53

S'ha d'erradicar la corrupció i fer polítiques més justes però, una cosa no treu l'altre. La llengua i cultura catalanes no es toquen! Sóc català, no espanyol i tinc una hipoteca d'un porró d'euros al mes, i com no, estic a l'atur.
Potser ets tu qui viu de puta mare i tens temps per tocar els c...

#9.2 lawmachine, barcelona, 21/02/2013 - 12:03

perdonaaaa, que una cosa no quita la otra?, que se desperdicia dinero público en chorradas, tales como subvenciones a cultura, lengua, diarios afines, tv3 en extranjero, embajadas? cuando aquí no tenemos ni mantas en los hospitales? tu eres el que no te enteras. y si la lengua cuesta dinero SE TOCA!

#9.4 Carrasclet, Girona, 21/02/2013 - 19:13

Doncs mira lawmachine, qui més diners llença és Espanya, per tant podria estalviar tancant instituts Cervantes i d'altres chorrades

#8 Ben, Reus, 21/02/2013 - 08:45

Si els catalans som espanyols, el Parra i els seus sequaços, així com Rajoy i cia. , que vagin a París a reclamar el tros de Catalunya ocupat per França il·legítimament i contra la voluntat dels catalans. Quan ho facin, començaré a creure que som espanyols. Mentre, que no ens toquin els collons.

#8.2 egarcat, terrassa(guada), 21/02/2013 - 10:43

Estic totalment amb tu Ben josre espanyol oh pos-so amb dubte que axí sigui lo que vos dieu que reclamin a frança allo que van pactar els Putos Borbonics Francesos per anecsionarse a espanya i continuar chuclan dels nostres diners fins als moments actuals, visca CATALUNYA INDEPENDENT LLIURE.

#8.3 Barcelonino, Barcelona, 22/02/2013 - 11:20

Ocupat per França convidats pel Pau Claris, i encara li fan un carrer, amb prou feina vam recuperar la resta. Ves a reclamar a Perpinyà, ai quin riure. I a Roma, que va destruir la vibrant cultura laietana.

#7 martorell nova, Martorell, 21/02/2013 - 00:29

Els discursos qui els escriu:el quim miro o el kike sanchez? aquests si es toquen els collons.,...entre si???

#6 Pinotxo, Montesquiu, 21/02/2013 - 00:07

És ben bé que necesitem l'indepèndencia com el pa que mengem.Quan ho aconseguim, s'acabaran de cop totes aqueates bajanades.El que vulgui estanquera que se la posi a casa seva o que s'en vagi a viure a un lloc a on li sigui pròpia. Ja està bé de anar tocant els pebrots.