Barcelonès · 7 de Novembre de 2014. 17:44h.

'Guerra bruta' a Albiol

L’alcalde denuncia que han fet una comunicació falsa en el seu nom animant a votar el 9N

'Guerra bruta' a Albiol

Imatge del document fals

L’alcalde de Badalona, Xavier García Albiol, ha denunciat aquest divendres l’aparició a diversos barris de la ciutat des d’ahir d’un document que imita una comunicació de l’Ajuntament, en la qual l’alcalde anima els veïns de Badalona perquè vagin a votar aquest diumenge 9 de novembre.

Albiol, en una roda de premsa, ha anunciat que els Serveis Jurídics de l’Ajuntament estan treballant “per presentar una denúncia” a causa d’aquests fets que ha qualificat de “molt greus, ja que s’ha distribuït per la ciutat un fulletó idèntic a les comunicacions que edita l’Ajuntament amb el format de ‘L’alcalde informa’ amb l’objectiu d’enganyar i confondre els veïns”.

També ha lamentat que els responsables d’aquesta iniciativa “hagin recorregut a l’engany”, ja que després de llegir aquest fulletó “algú pot pensar que l’alcalde de Badalona està desobeint el Tribunal Constitucional”.

“S’ha intentat enganyar i confondre els veïns i posar en risc la meva credibilitat i la de l’Ajuntament amb un joc brut i indigne que no podem deixar passar, perquè els ciutadans als quals han intentat confondre es mereixen més respecte. En política no val absolutament tot i aquesta acció pot tenir conseqüències judicials”, ha afegit.

31 Comentaris

Publicitat
#10 agustin sola, lleida, 08/11/2014 - 11:39

lo siento he cometido un error no volverá a suceder

#9 Xipolleig, Barcelona, 07/11/2014 - 21:51

Soy Xipolleig el POTRO del sur, diosss noto como fluye en mi la sangre Andaluza, esa que siempre nombro para que veais lo integrado que estoy. Que me voy por bulerias! Olé Olé y Olé Viva España y Viva Andalucía!!!!! Isco Crack!!!

#9.1 cansado de sectarios, barcelona, 07/11/2014 - 22:08

#9.1

Xipolleig falso, te ruego, te suplico, me arrodillo ante ti, pero por favor, no profundices en los problemas del autentico Xipolleig. Entre todos los del foro intentamos curarlo, pero tus comentarios lo unico que consiguen es cabrearlo y que su dolor sea mayor. Xipo te queremos,

#9.2 Jose, Hospitalet, 07/11/2014 - 22:12

#9.1

Cierto totalmente Xipo está en tratamiento, excelente la tárea pedagógica y el seguimiento de su enfermedad que haces, #todossomosxipo adelante compañero hay que apoyarlo.

#9.3 Dani, Badalona, 07/11/2014 - 22:20

Xipo te queremos XDDDDDDDDDD

#9.4 Despertaferro, Ripoll, 07/11/2014 - 22:45

Esta clar que pel CNI escullen totonets amb personalitat multiple. No t'adones, corky, que se't veu el llauto?

#9.5 cansado de sectarios, Barcelona, 07/11/2014 - 23:27

#9.5

Gracias compañeros por esas palabras de apoyo. Hoy es uno de los dias mas felices en el foro. Entre todos lo lograremos.

#9.6 Xipolleig, Barcelona, 08/11/2014 - 13:31

Llegint a l'amic sectari que cansa, me n'adono d'aquella gran frase, " n'hi ha més fora que dins".
Que et somrigui la vida, sectari que cansa, fins i tot gent com tu us ho mereixeu, ha,ha,ha.
Amb tu, m'ho passo molt bé, ets d'una comicitat només a l'alçada de Marianico el Corto

#8 Xipolleig, Barcelona, 07/11/2014 - 20:35

O sigui que al Potro de Llefià l'hi fan el mateix que ell havia fet abans, joc brut.
Com se'n deia allò, " quien a hierro mata, a hierro muere ", políticament és clar

#8.1 cansado de sectarios, Barcelona, 07/11/2014 - 20:48

#8.

1. Xipolleig relajate y respira profundamente. hoy estoy muy contento contigo, ya haces comentarios sin utilizar tus palabras habituales: Aznar, Camacho, PP. etc. hasta utilizas un simil, para evitarlas o un refran español. Que pasds una buena noche

#8.2 fran, Vilassar de dalt, 07/11/2014 - 20:50

Xipo, no ets tu qui es queixa quan algu fa comentaris als foros usurpant el teu nom?.

Ara be, qua el desaprensiu es un dels teus ho veus ben fet, oi?

#8.3 De traca, ,, 07/11/2014 - 21:31

Mejor ser "potro" que ser Mr Lloros Junqueras el señor que a la lágrima estaba únido .. y también al deficit, que se lo digan en su pueblo y a sus parados.

#8.4 Xipolleig, Barcelona, 07/11/2014 - 21:32

Ah sí Fran, m'ho demostres ?

#8.6 Xipolleig, Barcelona, 07/11/2014 - 22:03

Les llàgrimes del viatger Monago, o de doña Soraya, que plora pels desnonaments mentre augmenten cada dia, o Cañas que plora perquè l'han enxampat per haver defraudat Hisenda.
A tu t'agraden aquest llàgrimes oi ?

#8.7 Xipolleig, Barcelona, 07/11/2014 - 22:05

Mira Fran, ara tornem a tenir el suplantador de fireta que torna a emprar el nikname que utlitzo jo.
Espero que ho tinguis en compte.

#8.8 Fran, Vilassar de dalt, 08/11/2014 - 11:08

Aquest es un foro de persones que donen la cara exposant publicament lo que pensen. Agraire al Xipo fals que deixi en pau a l'amic Xipo dons es fa dificil dialogar amb ell i, tot i lo equivocat que crec que esta sovint, mereix un democratic respecte.

#8.9 Marco, Julio, 08/11/2014 - 17:18

Bien aunque reconozco que me troncho tanto con el falso como con el verdadero, estimo este último está a la altura de Bob esponja o Bob el actor secundario. Yo prefiero dejarlo tal cual para que se cueca en su propia salsa ....

#7 BEJOTA, bcn, 07/11/2014 - 20:16

Nació Digital ha preparat una gran enquesta per als lectors.
El seu vot s'ha desat correctament. Gràcies per participar-hi.
Vots totals: 1.548.625
Sí i Sí: 381.573 (24,64%)
Sí i No: 5.062 (0,33%)
No: 1.161.990 (75,03%

#7.1 BEJOTA, bcn, 07/11/2014 - 20:18

SR. ALBIO, JA SAP QUE'LS TRENCAPATRIES SÓN DE DOS TIPUS:MENTIDERS (ÉS EL CAS) O IGNORANTS.

NI CAS...SALUTACIONS.

#5 Neferu, Barcelona, 07/11/2014 - 19:31

desgraciadamente están demostrando que por un voto: CUALQUIER COSA, POR SUCIA Y POCO ÉTICA QUE SEA.
Cómo fiarse de gente así,¡ XD !