Gironès · 24 de Setembre de 2012. 19:26h.

La carretera de la vergonya

El desdoblament de la Nacional II per Girona porta més de set anys paralitzat

La carretera de la vergonya

Imatge de la carretera (Foto: @ivan_gallardo)

Les obres del desdoblament de la Nacional II al seu pas per Girona estan aturades des de fa set anys, malgrat les crítiques de la població de la zona. Ni el Govern del PSOE, liderat per José Luis Rodríguez Zapatero, ni l'actual comandat per Mariano Rajoy, han donat impuls al tram pendent de realització.

Però és que, a banda, des de l'any 2007 no s'ha inaugurat ni un sol quilòmetre d'autovia a Girona, mentre que sí se n'han inaugurat més de 900 quilòmetres d'autovies de titularitat de l'Estat.

És per això que el diputat de CiU per Girona al Congrés, Jordi Xuclà, interpel·larà dimecres la ministra de Foment, Ana Pastor, per reclamar-li que emprengui el més aviat possible el desdoblament de la N-II .


Xuclà traslladarà a la ministra del seu "malestar pel maltractament que rep Girona, que continua sent la demarcació amb menys quilòmetres d'autovia de l'Estat".

En aquest sentit, recordarà a Pastor que en el període entre 1995 i 2007 el nombre de quilòmetres de l'Estat es va incrementar en un 90%, ja que va passar dels 3.825 quilòmetres als 7.311. No obstant això, denuncia el diputat de CiU, en aquest període només es van construir 8 quilòmetres d'autovia a Girona.

11 Comentaris

Publicitat
#4 Jordi, Zaragoza, 25/09/2012 - 08:18

Tranquilos, las embajadas van viento en popa. Lo primero es lo primero.

#4.1 Jordi, Girona, 25/09/2012 - 10:16

En efecte, les costoses luxoses ambaixades espanyoles que només serveixen perquè un país de fireta com Escanya es senti una gran potència. Perquè Chordi, la NII depèn de l'estat, no sé si hi havies caigut, llumenera.

#4.2 Jordi, Zaragoza, 25/09/2012 - 10:47

Chordi (Gerona), el gobierno reparte los fondos estructurales a cada comunidad, de acuerdo a los proyectos solicitados; después, hay comunidades que los emplean en lo pactado, caso Madrid, y otras que los dedican a promocionar su lengua en Nueva Gales del Sur. Y luego lloran.

#4.3 pepe, andorra, 25/09/2012 - 13:49

El principal culpable, igual q el no desdoblamiento de la NII entre Fraga y Lerida es la Caixa, ya q curiosamente esos dos tramos abiertos le perjudicarían en su cuenta de resultados. Es yuyu lo de Gerona, pero lo de Fraga Lerida es aun mas cruel. Y todo gracias a La Caixa.

#4.4 mirk, bcn, 25/09/2012 - 14:29

A Jorge de saragossa: saps per casualitat què és el fons de competitivitat? Saps si s´està cumplint? com veig que estàs tan assabentat, potser pots donar-nos lliçons!!

#3 JUDIT., argelaguer, 24/09/2012 - 23:14

La política del Sapastre sobre Catalunya era posar als pressupostos cada any obres que després no es farien;no hi havia cap intenció de fer-ho. Es per aixo que en els pressupostos Catalunya sortia ben parada, però en execucions senzillament no es feia res: POLÍTICA DE TERRA CREMADA, LA DEL PSOE

#2 sandokan, ., 24/09/2012 - 21:35

QUINA VERGONYA, TANS MORTS I FERITS, ES NOTA QUE ELLS NO HI HAN PERDUT CAP FAMILIAR.
TAMBÉ FALTA PAGAR LES INDEMNIZACIONS QUE DEUEN, SON UNA COLLA DE POCAVERGONYES

#1 Comanche cale, cardiel, 24/09/2012 - 19:50

ah!!! pensava que parlaven d'un altre tram de la vergonya...la N-II de Fraga a Zgz...

#1.1 Aragones, Monzon, 24/09/2012 - 20:42

Aragon ye nazion

#1.2 pepe, andorra, 25/09/2012 - 13:51

sera una vergüenza, pero en ambos tramos, la caixa es la q gestiona la autopista, q circula paralela. La culpa es de la caixa, q ya se encarga de "ensabonar" a los funcionarios de turno para q eso no se acabe y el personal pase por la autopista o se juegue la vida en esos tramos. Y así va todo.

#1.3 Aitor, L'H, 25/09/2012 - 20:18

Qualsevol que conegui ambdós trams sap que comparar el volum de trànsit d'aquest tram amb el del tram gironí és de riure.