Pla de l'Estany · 22 de Gener de 2012. 14:12h.

La CUP recorda a De Gispert que "Espanya ens roba"

Desenes d'independentistes han condemnat les "severes retallades que s'apliquen des del Govern"

La CUP recorda a De Gispert que "Espanya ens roba"

Moment de la protesta

La presidenta del Parlament de Catalunya, Núria de Gispert, ha estat rebuda amb una protesta a les portes de l'Ajuntament de Banyoles, on hi ha assistit amb motiu de la XXXVI celebració de Sant Antoni Abat.

A l'arribada, desenes d'independentistes -convocats per la CUP i el Casal Popular del Pla de l'Estany- l'han rebuda amb una gran pancarta que deia "Espanya ens roba. Independència" i i amb cartells de la CUP a favor del sistema públic i en contra de les retallades als seveis públics.

Els dos regidors de la CUP han assistit a la concentració de protesta per denunciar "la prohibició de poder dir al Parlament que Espanya ens roba i que els Països Catalans som víctima de l'espoli fiscal".

També han condemnat les "severes retallades que s'apliquen des del Govern contra els sectors més vulnerables de la societat en comptes de retallar a aquells qui més tenen i perseguir, per exemple, el frau fiscal".

16 Comentaris

Publicitat
#12 Cesc, BCN, 23/01/2012 - 13:13

A la de Gispert li heu de fer els cartells en castellà, perquè el català només l'utilitza en públic per quedar bé,ella es d'una bona familia de BCN que sempre han parlat i parlen en castellà, que és más pijo.El seu pare tenia càrrecs amb en Franco i ella els ha heretat amb Unió, tot queda en famil

#11 uno más, Reino de Valencia, 23/01/2012 - 12:08

Los de los inexistentes "Payasos Catalanes" con vuestra banderita de juguete, os quejais de que os roban y ¿que es lo que vosotros haceis intentando apropiaros de otras comunidades históricas, a eso como se le llama? ¿vosotros no intentais ROBAR? Que CINICOS que sois.

#9 don Berrinche, Vilafant, 22/01/2012 - 22:01

Yo en la foto no cuento más de 15 personas, son unos pringaos.

#9.1 alicantino, alicante valencia españa, 23/01/2012 - 19:21

#9

Siendo Generosos.

#7 Nibey Se, BCN, 22/01/2012 - 20:50

Debemos acabar con el expolio que sufre BCN y su area metropolitana constantemente robadas, ultrajadas y engañadas por los fenicios catalanes de Lerida, Gerona, y Tarragona. ¡¡Tenemos que deshacernos de ellos!!

#7.2 Judit, Lleida, 23/01/2012 - 00:50

Sobretot l´area metropolitana es una font de riquesa actualment... nomes cal mirar les xifres d´ atur... i comparar! Monta un partit amb les teves tesis aviam si et vota algu jajaja!

#7.3 Josep, Sta. Coloma de Gramenet, 23/01/2012 - 00:51

Espoli es el que ejecuta la teva estimada espanya ........que cada dia ens ROBA 60 Milions d'€uros!!!!

Aixo es lo realment lamentable, y ens els ROBA tant als catalans que parlem Català com tambe als catalans que parlen altres idiomes.

ESPANYA ENS ROBA //*//

#7.4 pepe, andorra, 23/01/2012 - 11:49

pagan las personas, no los territorios, y si Cat paga mas q el resto es tambien pq paga mas. Y a estos de la CUP les da igual pq solo utilizan el asunto para darse a conocer, cosa normal ya q son 4 gatos, los q van a estas cosa y los q les votan. Roban los del tunel del CAdi, los de ACEsa y mas.

#6 Marc, Sant Cugat del Vallès, 22/01/2012 - 17:34

Catalunya és una nació militarment ocupada, políticament sotmesa, econòmicament espoliada, lingüísticament substituïda, ideològicament colonitzada i artísticament despullada
Autor: Josep Dalmau

#6.1 Nibey Se, BCN, 22/01/2012 - 20:43

Cataluña nación,...jojojoooj Cataluña es una invención creada para robar a la gente de BCN y su area metropolitana.
¡¡Frontera en Martorell!!
¡¡Ni un duro a los catalanes!!