Maresme · 18 de Gener de 2012. 13:28h.

PxC vol aturar la construcció d'una mesquita

Al·leguen que "Mataró ja en té quatre i pot convertir-se en lloc de pelegrinatge"

PxC vol aturar la construcció d'una mesquita

La portaveu a Mataró, Mònica Lora

La portaveu de Plataforma per Catalunya a Mataró, Mònica Lora, ha manifestat que la formació presentarà una proposta de resolució per a la suspensió de la concessió de llicències per a la construcció de nous centres de culte a la capital del Maresme.

L’anunci arriba després que el primer tinent d’alcalde de Mataró, el convergent Joaquim Fernàndez, confirmés en la sessió plenària del passat dijous 12 de gener la intenció de la comunitat musulmana de traslladar la mesquita del polígon Mata-Rocafonda a un nou local amb més capacitat.
 
Lora ha denunciat l’efecte crida que això generarà a la ciutat, i ha assegurat que “Mataró, que compta a hores d'ara amb quatre mesquites, pot acabar convertint-se en lloc de pelegrinatge per als musulmans d’altres comarques catalanes".

“Si als creixents problemes de convivència i de seguretat ciutadana li sumem una mesquita en projecte, que compta amb la total disconformitat per part dels veïns, les possibilitats que el barri de Rocafonda esdevingui un gueto augmenten exponencialment” –ha prosseguit.

La portaveu ha assenyalat el risc de fractura social que suposa acollir més individus d’una comunitat “amb poc esperit d’integració i convivència tal com es fa palès dia darrere dia a Mataró”.

20 Comentaris

#14 Loro2, Mataró, 19/01/2012 - 20:32

Loro no te enteras de nada. Dilo, no compartes las ideas de la Plataforma y punto. No hace falta que escribas tonterías, que de escribir y inventar sabemos todos. Encima dices que eres su pareja, dejame que me ria!!!!!! mas te gustaría
Felicidades señorita Lora por su paciencia y su labor

#12 Loro (el novio de la Lora), Uh oh mataró, 19/01/2012 - 17:09

Foteu trallar! Lora, et mereixes un bukake! No defenses el white power? Doncs quedaries servida!!!

#11 Montse, Barcelona, 19/01/2012 - 10:26

Que en Mataró hi hagi 4 Mesquites ho trobo una barbaritat, i que a sobre algunes persones és fiquint amb les esglèsies ja no té nom. Si no aturem aquest immigració musulmana aviat no serem res més que els seus subdits. Aquesta gent en molts informes que ja he llegit, tenen una finalitat Europa.

#11.1 Judit, Lleida, 19/01/2012 - 12:11

Aqui el que ha destruit la nostra cultura i forma de viure han sigut els centenars de centres andalusos, extremenys etc.... que han convertit moltes ciutats de l area metropolitana en assentaments colons. P x C no defensa la cultura catalana, son espanyolistes!

#11.2 Joan, Mataró, 19/01/2012 - 17:01

Judit, No se perquè penses eixís,ni tan sol se el motiu particular de tanta ignorància, per part teva. Has d'il.lustrar-te abans de comentar burrades. Un bon començament es llegir l'historia del nostre pais, Catalunya i de la nostra nacio Espanyola , si parlem amb tanta ignorància, cal mirar primerè

#10 Loro2, Mataró, 19/01/2012 - 10:03

Ho va presentar el partit popular el passat ple, mentida. Com be es pot llegir a la premsa instava a treballar en una moratòria. Q llets es aixo de instar a treballar? aqui el que fa falta es q es presenti el q fa pxc, algo de debo. pp presenta aixo per la presencia de pxc i punt.

#9 Riute, Catajistan, 19/01/2012 - 09:06

El q primer haurien de fer es no donarlis treball.Si tenen aquest privilegi q no tenen els de casa que podem esperar si no q es fagin els amos. Demanin el seu culta i les seves lleis, q arribin a ser alcaldables i nosaltres morts de gana. On tenim el cap? x q ells ho tenen molt clar