Maresme · 11 de Gener de 2012. 14:17h.

Una regidora del PP acusa el fill d'un alcalde de CiU d'agredir-la

També denuncia haver rebut insults dels fills d'altres dirigents de la federació a Mataró

Una regidora del PP acusa el fill d'un alcalde de CiU d'agredir-la

Yolanda Laspalas (m1tv.xiptv.cat)

La regidora del PP a l'Ajuntament de Cabrera de Mar, Yolanda Laspalas, va denunciar durant el ple presumptes amenaces, agressions i actes vandàlics per part d'un grup de joves de Cabrera entre els quals hi figurarien el fill de l'alcalde de Mataró, Joan Mora, el fill de l'exalcalde de Cabrera de CiU, Jaume Borràs, i l'afillat de l'actual alcalde de la població, Jordi Mir, també de CiU.

Laspalas diu haver denunciat en 30 ocasions a la policia municipal les molèsties d'aquest grup davant del seu domicili i ha presentat denúncia al jutjat per suposades amenaces i agressions per tractar-se d'una regidora del PP, tal com recull l'audio d'audiovisualcabrera.

Segons la regidora, aquestes persones "la insulten i la intimiden". L'edil també afirma que el tema ha arribat a l'alcaldia de Mataró i que Joan Mora ha tingut reunions amb el president comarcal de CDC i el seu homòleg del PP, Diego Sánchez, van intentar "aturar-ho".

11 Comentaris

#4 angel, krddol, 12/01/2012 - 20:22

"son una colla de morinots", aviat el enllaç de la tele.

#3 LLUC, QUILLOS, 11/01/2012 - 18:23

A mi també m´han menyspreat pels carrers de Barcelona alguns -quillos- o -xarnis- fent botelló a la plaça Castella però no vaig dient que són d´UPyD o parents de la família Fernández Díaz perquè jo sigui de CiU.

#3.1 kicuoms, Barcelona, 12/01/2012 - 11:17

#3.1

El comentari correcte seria aquest: 'A mi també m´han menyspreat pels carrers de Barcelona alguns -pijos- o -cumbas- fent botelló a la plaça Castella però no vaig dient que són de CiU perquè jo sigui d´UPyD o parent de la família Fernández Díaz'. Aaaarraaa queda clar!!!

#2 Kiko, Cabrera de Mar, 11/01/2012 - 15:32

Ondia, que lletja que es la tipa aquesta, sembla la Pantoja. Aquesta confon uns joves fen festa amb una amenaça terrosrista. Que s'ho faci mirar...

#2.1 Frare Caputxí, Cabrera, 11/01/2012 - 17:07

#2.1

hahahahaha! bo això de la Pantoja, salvant el que hi pugui haver de cert en les denúncies.

#2.2 Joan, Bcn, 11/01/2012 - 17:42

MUcha gracia os hace la violencia y las amenazas. Ignorando y alentando estos comportamientos se llega a la intolerancia y el fanatismo. COmo ejemplo recurrente la Alemania Nazi

#2.3 Frare Caputxí hilariant, Cabrera, 12/01/2012 - 11:10

#2.3

Mira, Joan, jo encara tinc la llibertat de poder-me riure del que em sembli, i la resta de component polític infumable el poses tu. Per sort, les retallades no han arribat a la llibertat d'expressió ni a la hilaritat que cadascú decideixi emprar i fruir. Per què no ho proves? Igual t'agrada!

#1 Maria José, Mataró, 11/01/2012 - 14:47

Esta mujer no es conocida por su gran trabajo en el ayuntamiento de Cabrera de Mar, sólo hay que asistir a los plenos o leer las actas para ver que no se entera de nada, desde aquí animo a E-Noticies a que lea dichas actas y vea la clase de personaje que es. Dicho esto, toda amenaza es condenable.

#1.1 Santi Capellera i Rabassó, Barcelona, 11/01/2012 - 17:05

#1.1

Doncs realment si és així és un cas greu de falses acusacions i persecució continuada. Caldria que e-noticies estirés el fil d'aquest tema, ja que pot ser interessant i aclaridor, i si realment és cert el de les amenaces, caldrà castigar els que les han fetes perquè no es pot anar amenaçant.

#1.2 Joan, Bcn, 11/01/2012 - 17:38

Curioso que descalificar a la presunta victima te ocupe el 90% de tu escrito y descalificar de forma generica a las amenazas solo el 10%.

bueno por lo menos no las has justificado, o quizas si? no me ha quedado muy claro. si es que se lo merecia por ser mala concejal o por ser del PP

#1.3 María José, Mataró, 11/01/2012 - 20:18

Joan, se descalifica a ella misma cada vez que interviene en el pleno, demostrando su ignorancia y su nula preparación. Un sofá lo haría mejor que ella. Y si la han amenazado que se investigue, que sea una pardilla no significa que se la pueda amenazar, otra cosa es opinar como hago yo.