Tarragonès · 9 de Novembre de 2012. 11:53h.

“Yo soy español” contra “independència” a Tarragona

L’inici de la campanya queda marcat pels enfrontaments verbals entre independentistes i espanyolistes

“Yo soy español” contra “independència” a Tarragona

Enganxada del cartell de CiU a Tarragona

La campanya del 25-N ha començat amb un forta polarització a Tarragona ciutat, on l’acte d’enganxada del primer cartell a la Rambla Nova ha estat marcat per la guerra d’eslògans entre els partidaris i els opositors de la independència. La proximitat de tots els partits en un mateix espai ha fet que es congreguessin nombrosos seguidors de cadascun d’ells a la Rambla.

D’aquesta manera, mentre que uns entonaven el “Yo soy español”, els altres replicaven amb crits d’"independència". Tot i que els independentistes eren majoria, els que anaven amb el Partit Popular s’han fet sentir més, especialment pel fet que comptaven amb el suport d’una batucada provinent de Salou.

També a nivell visual s’ha viscut un enfrontament evident entre els que portaven estelades i els que anaven amb banderes espanyoles. Tot i els crits, no s’han lamentat incidents entre els concentrats a la Rambla.

En les declaracions a la premsa, CiU i PP han fet referència, de manera oposada, al futur nacional de Catalunya. El PSC s’ha centrat en l’atur, ICV en la vaga general del proper dimecres i ERC en la possibilitat de traduir en escons la creixent marea independentista.

25 Comentaris

#12 Pasada, Valencia, 26/10/2013 - 08:15

A ver si un día se van a tener que expresar también dentro de cataluña sobre la independencia, ya que el estatut no contempla tal posibildad en cataluña. El españa nos roban..., si algo asi decían los alemanes de los judíos, y joder, hasta ganaron las elecciones, mira después la que montaron.

#11 angel, cardedeu no es ECSpaÑa, 12/11/2012 - 00:35

Jo sòc català contra ECSpaña a Cardedeu

#10 UnoDeBarcelona, Barcelona, 09/11/2012 - 22:03

Los separatistas son malas personas, fascistas y nos quieren imponer un país inventado, No se lo vamos a permitir, España es la democracia. Viva España!

#10.1 Lomik, nòmada, 10/11/2012 - 08:50

Els unionistes són males persones, feixistes i ens volen imposar un país inventat. No els ho permetrem, Catalunya és democràcia i la Independència és llibertat. Visca Catalunya Lliure !

#10.2 ricard, arenys munt, 10/11/2012 - 08:59

a democracia le llamas que el pueblo no se pueda expresar???viva la democracia , arriba españa ,aiiii si franco levantara cabeza no??

#10.3 Tres 14, BCN, 10/11/2012 - 19:45

La vaga de farmàcies està fent molt de mal. Un altre que avui no ha pogut prendre les medecines...

#10.4 angel, cataluÑa no es ECSpaÑa, 12/11/2012 - 00:34

La democràcia es que cada escú tingui el dret de decidir. Mès informació UnoDeBarcelona, que et falta mès informació. ECSpaña democràtica volen la guerra? Això es dictadura feixista.

#9 Jonathan, Tarragona, 09/11/2012 - 17:22

No veo nada de la acción que llevaron acabo los miembros de la CUP a la 1 de la madrugada.Esperaron a que la mayor parte de grupos políticos se fueran, para tapar los carteles de los partidos que se oponen a la independencia. Es lamentable que esto ocurriese delante de los Mossos de Escuadra.

#9.1 kiko, bcn, 09/11/2012 - 18:24

neng,perque no avisaves els teus, la guardia si vil, ho potser estaven despenjan estelades?

#9.2 Jonathan, Tarragona, 09/11/2012 - 20:12

Els meus? Que yo sepa, los mosssos cobran de mis impuestos, y seguramente, la paga que te dan por inutil, tambien sale de mis impuestos. Y no por eso voy gritando que TU me robas, pero claro, eso seria decir la verdad, y tu y los tuyos no sabeis lo que es eso.

#8 Cartanya, bcn, 09/11/2012 - 16:55

Com a València i Balears; a Tarragona i una part de Lleida, i posaran tota la carn a la graella. Les zones amb mes contacta amb els territoris castellans, es on ells i dedicant mes esforç. Tractant de trobar qualsevol escletxa per penetrar en el territori català, i així esbotzar-ho. Per tan ULL!!!

#8.1 Catalunya fins al sénia, Tarragona, 09/11/2012 - 23:24

Ja m'agradaria veure que passaria a bcn si tinguessin el mateix tant per cent d'immigració espanyola a la ciutat, però a part de Tarragona ciutat la resta de la província es manté ferma!