L’Ajuntament d’Altafulla penjarà la bandera espanyola per evitar una sanció econòmica. El consistori complirà així amb la Llei de Banderes, després que l’Ajuntament, on governa Alternativa Altafulla–Entesa, Solidaritat Catalana i Convergència i Unió, hagi rebut un requeriment per part de la Delegació del Govern.
Altafulla, segons informen en un comunicat, “evitarà així rebre cap sanció econòmica, i a més, complirà amb l’acord amb què ha arribat amb l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), de la qual n’és membre de ple dret, que ha aconsellat als seus municipis adscrits que compleixin aquesta llei estatal amb l’objectiu d’estalviar rebre sancions econòmiques, i no entrar en cap guerra de banderes”.
Concretament, l’incompliment pot venir acompanyat d’una condemna per via penal que seria la inhabilitació de l’alcalde, com a mínim, de sis mesos, i també, una sanció econòmica de 150 euros diaris.
El Govern espanyol ja ha demandat una vuitantena d’alcaldes precisament per no fer onejar la bandera espanyola als seus ajuntaments. Aquests requeriments han arribat en gran part per les denúncies de particulars.
L'AMI ja ha demanat a la Delegació del Govern espanyol que aturi el que ha considerat una “guerra de banderes”, després que la seva titular, María de los Llanos de Luna, hagi instat reiteradament la restitució de la bandera espanyola en alguns ajuntaments catalans, com és el cas d’Altafulla. El col·lectiu ha assegurat que l'actitud del Govern espanyol “sí” que posa en perill la pau i l'estabilitat socials.
Altafulla claudica
L’Ajuntament penjarà la bandera espanyola per evitar una sanció econòmica

Imatge de la façana de l'Ajuntament el passat 14 d'abril
¡A por ellos!
36 Comentaris
Dejad que incurran en infracción y sanción y que de las sanciones pecuniarias más tarde se puedan beneficiar los más necesitados en los distintos municipios. No les gusta incumplir con las leyes y las normas. Pues ala que se beneficien los más pobres.
És ben curiós. A complir la llei se li diu claudicar. Si respectes les senyals de tràfic estàs claudicant, si no amagues els diners en paradisos fiscals i pagues els teus impostos amb diligència també estàs claudicant...
Los ayuntamientos deberían transmitir una cierta imagen de seriedad y responsabilidad. El balcón del ayuntamiento no puede convertirse en un tendedero de banderas, excepto de las oficiales.
El que han de transmetre els ajuntaments és que estan amb el poble i la democràcia i no amb les imposicions d' una constitució feta sota les amenaces d' un exèrcit franquista.
uhhh que valientes ¡¡¡¡
Una bandera que no volen ni el poble ni els representants democràtics del poble té els dies comptats.
VOLEM VOTAR !!!
Vota si son tontos o muy tontos. Esperamos impacientes.Luego votad la Ley de la Gravedad.