Publicitat
Barcelonès · 8 de Juliol de 2013. 21:53h.

Escarni a la regidora de Nou Barris

Un veí denuncia que agents de la Guàrdia Urbana "m'han agafat pel coll"

Escarni a la regidora de Nou Barris

Una veïna dóna cops de peu a la porta

Un centenar de veïns del barri de Nou Barris de Barcelona, entre els quals també hi havia membres de la PAH, han intentat entrar a la seu de districte per protestar contra el tancament del CAP de la Guineueta mentre es feia l'audiència pública.

Els veïns han intentat entrar a la seu de districte, però agents de la Guàrdia Urbana han tancat les portes i els han barrat el pas. Llavors, han començat a pegar cops de peu contra la porta de ferro i han demanat a crits de "dimissió" la renúncia de la regidora, Irma Rognoni.

També han cridat consignes com "ea, ea, ea, Nou Barris se cabrea" mentre han insistit, sense èxit, a obrir l'accés a l'edifici.

Un dels veïns ha optat per enfilar-se a la tanca mentre ha titllat la regidora de "pocavergonya". Després ha saltat i ha aconseguit passar-hi a l'interior, però els agents de la Guàrdia Urbana l'ha agafat pel coll i l'han fet sortir.

"M'han dit que no podia pujar a l'audiència pública i m'han fet sortir fent-me mal al coll", ha explicat en declaracions a e-notícies. També ha lamentat que "els ciutadans no puguin accedir a l'audiència pública quan hauria d'estar oberta a tothom".

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#5 pepet, wesfalia, 09/07/2013 - 09:38

ojo todos los politicos no son iguales en Nou barris gobierna CIU como en BCN..vecinos recordad esto en 2015.. vale que ahora todos echais pestes del PSC pero esto no pasaba con ellos..

#5.1 alexmb92, Nou Barris, 09/07/2013 - 12:06

Vaja, un del PSC...hahaha. feu gràcia. Això passa amb tots els partits polítics, però quan governava el PSC (amb el tripartit) hi havia escasses protestes, i les que havien aplegaven poca gent. Aquesta és la diferència, manipulador.

#5.2 Pol, Barcelona, 09/07/2013 - 13:13

PSC es tristament decebedor... CIU no m'agrada, pero es que el PSC te molta tela...

#5.3 Apendrepelul, Karcelona, 09/07/2013 - 13:28

Al districte de Bcn on visc a al minima que la gent s'interessava per un ple, per alguna polemica ens desallotjaven a hosties. Governat secularment pel PSC/PsoE. Apa Pepet a xuclar Federalisme, juas juas!

#5.4 pedrorepublik, barcelona, 10/07/2013 - 09:53

Pues yo lo digo bien alto. El psc-psoe me da un poco de grima, porque me han decepcionado como votante de izquierdas. PERO SIEMPRE VOTARIA antes a psc que CIU. Ciu es derecha fascista. Yo no se los que vais de izquierdosos en catalunya y preferis antes a mas por indepe que al psc por izquierda.

#4 Barcelona, Barna, 09/07/2013 - 00:57

No m,estranya que la gent estigui cada vegada més emprenyada, amb uns polítics que solament retallen drets al poble, mentre ells viuen fantàsticament a la seva bombolla, de luxe, pagada per tothom.

#3 Anònim, BCN, 09/07/2013 - 00:04

El Barrio en Lucha 19 meses.
Defensem el Cap de la Guineueta.
Canyelles, Guineueta i Les Cases Barates d'Hota

#2 rai, Sant Andreu, 09/07/2013 - 00:04

Arnau, quant t'han pagat per escriure aquest comentari de llepa culs?
Si la gent està enfadada serà presisament perque les coses s'estan fent amb allò que a tu tant t'agrada llepar ;)

Els refors com tu feu el mateix mal que tots els polítics i banquers corruptes!

#1 Arnau, Barcelona, 08/07/2013 - 22:41

A l'Audiència Pública poden pujar 99 persones, que és l'aforament legal de la sala. Personatges com aquest que dóna puntades de peu a la porta, millor que es quedin a casa amb el tranquimazin i deixin de generar una falsa imatge de què és Nou Barris i la seva gent.

#1.1 la isla, barcelona, 08/07/2013 - 23:58

Arnau, Veig que ets dels que es queda a casa... Peró a tu no et fan falta tranquimazines, ja tens la TV que et tranquilitza... Que veus, la sexta? TV3? o ets dels que consumeix Grup Godó? o potser ets dels que han estat educats per PRISA? Nou Barris sempre ha estat un poble lluitador.

#1.2 Fran, Nou Barris, 09/07/2013 - 01:25

El poble de Nou Barris és reivindicatiu i no accepta insults. Irma Rognoni és un insult al districte i com a tal anem a reaccionar. Endavant Nou Barris!

#1.3 Antonio Rodríguez, Nou Barris, 09/07/2013 - 01:53

Arnau em sembla que tu no et mous gaire per 9Barris, sinó sabries que l'aforament màxim de les audiències l'ha posat de forma totalment arbitrària la regidora i el seu equip de govern, i que no ho fan per seguretat, sinó per limitar la participació ciutadana.