Publicitat
Barcelonès · 20 de Gener de 2014. 17:00h.

Espriu es mereix això?

Sorpresa entre els veïns pel monument al poeta

Espriu es mereix això?

Imatge del monument

L’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha inaugurat aquest dilluns el monument en homenatge a Salvador Espriu, als Jardinets de Gràcia, a la cruïlla entre l'Avinguda Diagonal i el Passeig de Gràcia.

Es tracta d’una escultura totalment plana, que no ha acabat d’agradar als veïns i que fins i tot l’alcalde ha reconegut que podria causar problemes.

En finalitzar l’acte unes veïnes s’ha apropat al batlle per preguntar-li si el monument acabarà sent “una piscina”. Trias ha contestat que no i llavors li han demanat què passarà quan plogui i s’ompli d’aigua. “Quan s’ompli d’aigua ja veuran quin follón”, ha contestat.

D’altra banda, les dones han reclamat també que s’instal·lin bancs per poder seure. “No es preocupin, ja els posarem els bancs”, s’ha compromès l’alcalde, el qual fins i tot els ha mostrat on poden ser col·locats.

Publicitat
Publicitat

47 Comentaris

Publicitat
#36 Calígula, Girona, 22/01/2014 - 10:23

Yo mas bien lo veo como una papelera gigante, allí irán a parar botellas, latas, excrementos de perros y demás.

#35 toni, olesa, 21/01/2014 - 21:43

M'hi jugo un pèsol que va muntat al revés!

#34 Geurau de Cabrera, Castell de Cabrera , 21/01/2014 - 16:00

D'això els pagesos de la Catalunya vella en diuen un obi i els de la nova un cóm. O sigui, el recipient on es diposita el menjar dels porcs. Tot l'any Espriu ha estat una presa de pèl que acaba amb aquesta inmensa collonada. Que Antígona i el poeta els perdonin!

#33 Guillem, PPCC, 21/01/2014 - 15:02

Em fa gracia la gent que opina d'art sense tenir cap formació ni remota idea de què és i que representa l'art i ho basen tot en el reduccionisme del m'agrada o no m'agrada.

També opineu de física quantica? De Macroeconomia? Enfi...

#33.1 Lluis, BCN, 21/01/2014 - 16:57

Guillem: No s'ha de fer cap màster per a parlar d'art... L'art ha d'agradar, gaudir la bellesa, transmetre... L'art no és una cosa elitista, sinó popular... Tothom sap gaudir de la bellesa o bé reconeixer la horterada allà on es troba, como ara aquesta cosa horrorosa que li han fet al pobre Espriu.

#33.2 David, Barcelona, 22/01/2014 - 01:06

Al marge de que pels gustos els colors, hi ha un perill gran de que alguna persona gran despistada o un nen diatret caiguin i prenguin mal. I l'art independentment de si agrada o no el que ha de ser es segur pels possibles visitants.

#32 Calimero, Barcelona, 21/01/2014 - 12:08

A los indepe lo unico que les molesta de esta bazofia es que no mida 17,14 mts y que no sean 4 para que parezcan las 4 barras catalanas... por todo lo demás ya se sienten identificados con el abrebadero de vacas que puso el ayuntamiento ;)