Publicitat
Maresme · 21 de Novembre de 2013. 19:51h.

El Parlament aprova posar pantalles acústiques a la C-32

L'Ajuntament de Premià de Dalt havia reclamat mesures contra el soroll i la contaminació

El Parlament ha aprovat per unanimitat la instal·lació de pantalles acústiques a l'autopista C-32 perquè minimitzin el soroll i la contaminació que provoquen els cotxes quan passan per aquesta via a l'alçada de Premià de Dalt.

La decisió s'ha pres a la comissió de Territori i Sostenibilitat amb el vot favorable de totes les formacions. La resolució ha estat presentada pel PSC. El diputat de CiU de Premià de Dalt, Roger Muntañola, ha presentat una esmena a nivell tècnic que també ha estat aprovada per la cambra catalana.

El passat mes de maig, el ple de l'Ajuntament de Premià de Dalt va votar per unanimitat una proposta del PSC en què es reclamaven mesures de protecció contra el soroll i la contaminació de l'autopista C-32. Tots els partits, CiU, PP, PSC, ERC-AM i SI hi van mostrar-se favorables.

Publicitat
Publicitat

0 Comentaris

Publicitat