Publicitat
Baix Penedès · 6 d'Octubre de 2009. 23:04h.

El PP demana treure una estelada

Del Torreó del Botafoc del Vendrell

El PP demana treure una estelada

Una bandera estelada durant la celebració d'una Diada de Catalunya

El grup municipal del Partit Popular de l´Ajuntament de El Vendrell presentarà una moció en el ple municipal d’aquest dijous 8 d’octubre per demanar que al Torreó del Botafoc hi onegi la bandera local d’ El Vendrell, en comptes de l’estelada.

En aquest sentit, el portaveu del grup, Ricard Jovani, ha assegurat que “les lleis es fan per complir-les, i atenent a la llei de banderes, l’estelada és il·legal. És per això que demanarem al Govern que compleixi la llei i que retiri immediatament la bandera del Torreó. Proposem que es substitueixi per la bandera municipal d’El Vendrell, donat que aquesta sí que representa tots els vendrellencs”.

Publicitat
Publicitat

5 Comentaris

Publicitat
#5 las, el vendrell, 07/10/2009 - 12:04

N'hi ha un que només es dedica a dir que això no interessa a la gent. A mi no m'interesses tu i no per això vaig emplenant els blocs de tonteries. No t'interessa: no ho llegeixis. Burro.

#4 Torsimany, Vilafranca, 07/10/2009 - 11:00

El titular hauria de ser: "Demanen fer fora una estelada" o bé demanen llevar una estelada. Treure una estelada és confús i incorrecte en bon català.

#3 XavierV, Barcelona, 07/10/2009 - 00:39

Algú amb coneixament de causa ja ho va dir,el PP,és una merda.

#2 Tià, Paisos Catalans, 07/10/2009 - 00:01

Aquesta és il.legal,en canvi la espanyola amb el toro, no, vaja amb la vostra democracia.Em sembla que ja teniu massa feina amb Gurtel,lo de les Balears,ect.Primer us heu de posar ordre a vosaltres mateixos i tornar lo que no es vostra.

#1 Hug, Begur, 06/10/2009 - 23:29

Aquestes coses no interessen a la gent