Publicitat
Barcelonès · 6 de Novembre de 2013. 16:25h.

Esclata un taxi a Barcelona

Tres ferits arran de l’explosió a la Via Júlia

Un taxi ha esclatat aquest dimecres a la Via Júlia de Barcelona. Com a conseqüència tres persones ha resultat ferides, una d’elles el conductor del vehicle.

El cotxe, un model híbrid, ha explotat per causes que es desconeixen encara. El taxi ha quedat esmicolat i fins i tot part del sostre ha volat més enllà de tres metres.

El conductor ha resultat ferit i ha estat traslladat a l’hospital de la Vall d’Hebron, amb cremades de primer grau. Dues persones més han estat ateses per trauma sonor arran de l’explosió.

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#3 Josep, Barcelona (España), 06/11/2013 - 19:29

La culpa es de Madrit, que conspira contra Cataluña para que exploten los taxis de Barcelona

#2 pedrorepublik, barcelona, 06/11/2013 - 18:16

Si no nos robaran 16000 millones deuro alaño, no nosesplotarian los tasis. Y en Madrit rebajando el irpf! In-inde-independencia.

#1 Manolo, Bcn, 06/11/2013 - 16:33

Segun Ara y TV3, la culpa es de Madrit, claramente.

#1.3 tanu, terrassa, 06/11/2013 - 18:20

Segun El Mundo y Telemadrid la cula es de Cerod Rovira......

#1.4 cesc, Girona, 06/11/2013 - 18:23

Què us hi jugueu que aquest Manolo i el comentarista anterior Pedrorepublick és la mateixa persona? Mateix humor (dolent), mateixes mancances en els accents ortogràfics, mateixa gracieta de Madrit amb t, mateixa obsessió... Són quatre gats, però es multipliquen per semblar més.

#1.5 Gerard, Barcelona, 06/11/2013 - 19:15

Que burros que sou aquests empadronats a Catalunya, QUE NO CATALANS!

#1.6 ROMAN, Barcelona, 06/11/2013 - 19:51

Em sembla increïble que es faci conya d'un tema tan seriós com és l'explosió d'un vehicle en el que ha resultat gent ferida.
Tenint en compte que el 15% de taxis a Barcelona son híbrids i alguns van equipats amb el sistema de gas és important averiguar els motius de l'accident.

#1.7 Protágoras, bcn, 06/11/2013 - 21:46

Protágoras es Protágoras.
Lamento que haya heridos en este lamentable accidente.
Pero estoy convencido de que la culpa es de España que nos roba 16.000 millones y eso impide que los taxistas catalanes puedan renovar sus vehículos.
(Protágoras español empadronado en Cataluña, Barcelona, España).