El Diari Oficial de la Generalitat ha publicat l’anunci pel qual el DPTOP sotmet a informació pública el nou estudi informatiu i l’estudi d’impacte ambiental de la variant de la Bisbal d’Empordà. D’aquesta manera, es dóna un pas rellevant en la definició del projecte de desdoblament d’un nou tram de l’anella de les Gavarres de 17,5 quilòmetres, de Vullpellac a la Pera. El desdoblament millorarà la circulació i la seguretat en aquesta via per on passen més de 15 mil vehicles/dia.
El nou estudi informatiu surt un any després que el DPTOP sotmetés a informació pública l’anterior estudi de la variant de la Bisbal d’Empordà que contemplava dues alternatives bàsiques, una considerava el pas pel nord i una altra proposava el pas pel sud, amb dos traçats diferents.
La informació pública va ser objecte de nombroses al·legacions que han estat objecte d’un estudi acurat. A partir de l’estudi informatiu anterior i considerant els diferents factors analitzats s’ha arribat a la conclusió de què l’alternativa òptima és la de pas pel sud del nucli urbà de la Bisbal d’Empordà. En aquest sentit l’alternativa sud s’adapta a les previsions contingudes al planejament urbà de la Bisbal d’Empordà, produeix un menor impacte visual i paisatgístic, assegura una connectivitat adequada amb les futures zones de desenvolupament de la Bisbal tant de tipus urbà, com comercial o industrial que tenen lloc cap a la zona sud de la ciutat.
Publicitat
Baix Empordà · 31 de Juliol de 2009. 14:30h.
La Generalitat opta per la variant sud per a la Bisbal de l'Empordà
Punt negre de la Costa Brava on hi passen 15.000 vehicles al dia

Mapa de la variant de la Bisbal de l'Empordà
¡A por ellos!
Publicitat
Publicitat
1 Comentaris
Publicitat
#1 Antoni, Corçà, 02/08/2009 - 08:35
No m?estranya que l? Avui tingui tan poca sortida a Girona; perquè fa aquest comentaris tan bons de l?autovia pel sud? els diaris de Girona es venen més perquè coneixen el terreny.
Antoni