Els serveis jurídics de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp estudien la viabilitat de personar-se com a acusació popular contra Carmen M.G, imputada per dos delictes de tracte vexatori i maltractaments contra un ancià de 83 anys, veí del municipi.
Serveis Socials de l’Ajuntament, i diversos veïns de la població, asseguren que existeixen indicis per a afirmar que l’acusada tindria antecedents semblants amb dos ancians més de Mont-roig, a qui hauria lliurat un tracte similar en els darrers anys.
Carmen M.G hauria actuat en tots els casos amb el mateix modus operandi: s’hauria acostat als ancians, solters i sense família propera, per a guanyar-se la seva confiança i aconseguir viure a les seves cases. Ja convivint en el mateix espai, presumptament els hauria maltractat i obligat a viure en condicions insalubres. Precisament les queixes veïnals respecte de la brutícia acumulada a la casa va portar a l’Ajuntament a fer diversos requeriments administratius que van ser desatesos pels propietaris.
Serveis Socials de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp, a més, nega la relació familiar que s’atribueix a l’acusada i l’ancià veí del municipi.
Publicitat
Baix Camp · 1 de Setembre de 2009. 19:52h.
L'acusada de lligar un ancià de 83 anys és de Mont-roig
L'ajuntament estudia personar-se contra l'acusada
¡A por ellos!
Publicitat
Publicitat
0 Comentaris
Publicitat