Publicitat
Anoia · 19 de Desembre de 2013. 17:40h.

Les JERC fan un paper de vàter amb la cara de Wert

Els 1.000 rotllos també inclouen frases "cèlebres" del ministre d'Educació

Les JERC fan un paper de vàter amb la cara de Wert

Una imatge de la presentació. (Foto: @jercpenedes)

Les Joventuts d'Esquerra (JERC) de l'Anoia han presentat la "nova campanya contra la Lomce", que inclou la producció de 1.000 rotllos de paper de vàter "on hi apareix la fotografia del ministre Wert així com algunes de les seves cites cèlebres".

El portaveu de les JERC, Gerard Gómez, ha denunciat el "caràcter anticatalà i contra el jovent de les actuacions que el ministre Wert ha fet durant aquests dos anys com l'intent de rebaixar les beques Erasmus", per justificar la iniciativa.

"El millor lloc on poden ser les propostes de Wert és en paper de vàter", ha remarcat. "Nuestro interés es españolizar a los niños catalanes", és una de les frases que han estat impreses als rotllos.

Per la seva banda, el portaveu de les JERC a l'Anoia, David Prat, ha reblat que aquesta ha estat "l’única utilitat que li hem trobat a la nova llei d’educació impulsada pel ministre José Ignacio Wert".

Cada rotllo d'aquest paper de vàter es vendrà a 1,5 euros. Els promotors han assegurat que és "un paper biodegradable, de tres capes i homologat per fer-ne l’ús habitual".

Publicitat
Publicitat

47 Comentaris

Publicitat
#38 El azote de los necios, Barcelona, España, 21/12/2013 - 11:17

Aniquilad la mentira nacionalista catalana,
http://rebellar.wordpress.com/2010/07/01/historia-de-la-bandera-de-aragon-si-de-aragon-no-de-cataluna/

#37 Juan varoche, Barcelona, 20/12/2013 - 21:31

Que novedad, en el resto de España de venden
con la cara de Mas y la estelada

#36 Kropotkin, Vic, 20/12/2013 - 10:10

Encima estos inútiles, hacen esta cutrez con el dinero de nuestros impuestos. Mientras tanto siguen aumentando las listas de espera en Sanidad y se cierran mas salas en hospitales. Estais construyendo un pais estilo Somalia en los peores tiempos.

#35 federalista d'esquerres, Santa Koloma, 20/12/2013 - 09:43

Em sembla molt bé. Fan ús de la seva llibertat d'expressió. A casa ja fa temps que fem sevir un paper amb l'estelada per una banda i la de la gallina per l'altra

#34 Winston Churchill, LLeida, 20/12/2013 - 09:00

Jo que ells, hi ficaria la cara del Junqueres i la Rahola i el Mas, aixì en cas de diarrea cronica, nomès caldria mirar el paper perque l'esfinter es tanquès i no en deixes anar no gota.
I es que n'hi ha alguns que amb la cara ja paguen...