Els Mossos d'Esquadra han detingut de nou el regidor de Masquefa (Barcelona) Juan José García Mora, aquesta vegada per incomplir l'ordre judicial d'allunyament respecte les dues persones a què presumptament va atropellar intencionadament el 12 d'octubre, dia en què el van detenir per primera vegada.
El detingut passarà a disposició del jutjat d'instrucció 4 de Martorell (Barcelona), el mateix que li va prohibir acostar-se a menys de 200 metres de les dues víctimes, han informat els Mossos en un comunicat.
El regidor de la formació independent Força Masquefa havia estat detingut el Dia de la Hispanitat per l'atropellament després de forcejar per una bandera, i l'endemà va assegurar que no volia atropellar-los i que els joves anaven contra ell.
Dijous, el jutge va dictar llibertat provisional sense fiança i li va imputar dos delictes d'homicidi en grau de temptativa. A més, va decretar la compareixença de l'imputat cada cinc dies en seu judicial, la retirada del passaport i l'ordre d'allunyament.
Publicitat
Anoia · 16 d'Octubre de 2011. 10:33h.
L'ovella negra de Masquefa
Tornen a detenir el regidor que va atropellar dues persones per incomplir l'ordre d'allunyament
¡A por ellos!
Publicitat
Publicitat
5 Comentaris
Publicitat
#3 pepe, BCN, 16/10/2011 - 22:14
EL FRIKISME ESPANYOL ÉS LA BOMBA
#2 Pimpollo, Vic, 16/10/2011 - 16:00
Homicidio? Ese juez no puede seguir en la judicatura un minuto MÁS! En cuanto a Masquefa, allá sus habitantes! Van a conseguir que s econvierta en un pueblo antipático. Yo mismo no lo pisaré nunca
#2.2 GREMLIN, MASQUEFA, 16/10/2011 - 23:13
Els de Masquefa t'ho agrairem. Gracies per no anar al nostre poble.
#1 Quimet, El Poble Sec, 16/10/2011 - 11:10
Déu n'hi do la secta nacionalista espanyola que hi ha a Masquefa: també de Masquefa és el paio que va pagar de la seva butxaca tornar a alçar el toro d'Osborne, per tal de marcar territori colonial a base de "cojones" de toro espanyolàs.
#1.1 Ricard, Bcn, 17/10/2011 - 09:50
T'ho confirmo. Quan hi he estat per qüestions de feina he notat que s'hi respira una calma tensa bastant inquietant. Que me perdonin els de Masquefa.