Solidaritat Catalana per la Independència i Reagrupament aniran junts a les properes eleccions municipals del 22 de maig a Figueres. El membre de Reagrupament, Xavier Torra, s'incorporarà d'aquesta manera a la llista de Solidaritat encapçalada per Núria Bartrolich en un lloc destacat.
L'acord entre les dues formacions polítiques es fonamenta en "la idea d'anar plegats per sumar en el projecte independentista i de regeneració democràtica". Ambdues formacions volen incloure en el debat municipal temes sobiranistes i "aportar una manera de fer política absolutament diferent de com s'està fent fins ara, i que ha dut a aquesta enorme desafecció que hi ha actualment envers la política".
Núria Bartrolich ha destacat que "el repte és molt gran però ens comprometem a basar la política municipal en la formulació de solucions reals per als problemes de reals de la ciutadania i sense decorats superflus."
Finalment, Núria Bartrolich ha destacat que "la suma d'objectius comuns és la base de l'entesa i no volem deixar escapar l'oportunitat de canviar la manera de fer d'un Ajuntament encallat en mètodes tradicionals, que ja hem pogut constatar que no convenç a ningú".
Bartrolich aposta "per una nova manera de fer política als ajuntaments on la prioritat sigui atendre les necessitats de les persones i no col·locar assessors a dojo".
Publicitat
Alt Empordà · 15 de Març de 2011. 14:19h.
Reagrupament fa el salt a ERC a Figueres
Aniran junts amb Solidaritat a les municipals "per una nova manera de fer política"

Xavier Torra i Núria Bartrolich
¡A por ellos!
Publicitat
Publicitat
7 Comentaris
Publicitat
#7 pepe , figueres, 16/03/2011 - 12:18
visca, si senyor
#6 norbert, figueres, 15/03/2011 - 21:04
ara si que se que votar, m'hi peso implicar de veritat
#5 figuerenc, Figueres, 15/03/2011 - 18:56
o sigui, que ara ens volen vendre un altre cop la moto, i tornen a ser un de sol ?, ERC no m'enganyaràs més, ni SI , ni Reagrupats, anirem a votar seriosament al Santi.
#4 Jordi, Figueres, 15/03/2011 - 17:15
La CUP serà la gran sorpresa (i esperança!)., cap de les altres formacions té credibilitat i SI no els coneix ningú ni tenen programa. CUP, vot útil a Figueres.
#3 Ferran, figueres, 15/03/2011 - 15:54
Clar, el que li cal a Figueres es debat sobiranista. Collonades com l'estació de l'ave, l'etern pas a nivell, la brutícia als carrers, la marca de l'ham o el culubret, això no li interessa a ningú. Nova forma de fer política... quin fart de riure.